ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود
:میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است
  پیک موتوری ترمینال اتوبوسرانی تیپاکس باربری  پست پیشتاز  پست سفارشی

اعتبار پیش فاکتور :

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 5 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قيمتها به خاطر نوسانات بازارگاها به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.

مهلت تطبیق فاکتور :

تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

حمل بسته‌ی شما :

سفارش پس از تایید پرداخت طی مدت 2 تا 7 روز کاری ارسال می شوند. شما به هرنوع شیوه‌ی حمل را که انتخاب کنید شماره‌ی پیگیری مرسوله برای شما ارسال خواهد شد
هزینه های ارسال شامل هزینه های بسته بندی و پست می شوند. ما پیشنهاد می کنیم سفارشات خود را در یک گروه جمع آوری کنید. ما نمتوانیم دو سفارش مجزا را با هم در یک گروه جمع آوری کنیم و مالیات برای هرکدام جداگانه محاسبه خواهند شد. بسته ها با تایید خود شما ارسال می شوند ولی ممکن است شکننده باشند

پیگیری سفارشات :

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،‌می توانید از طریق ایمیل، مسنجرها و یا شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد

پرداخت امن :

خواهشمندست پس از هماهنگی با مدیریت فروشگاه مبلغ سفارش خود را به یکی از حساب های ما واریز نمایید و کد پیگیری را برای ما ارسال نمایید

6104337871290043 بانک ملت به نام مهدی احمدی فر

6037997376983723 بانک ملی به نام مهدی احمدی فر

6037701203588907 بانک کشاورزی به نام مهدی احمدی فر

جهت پرداخت آنلاین میتوانید از لینک مقابل با هماهنگی قبلی اقدام نمایید. پرداخت آنلاین

حقوق :

تمامی حقوق مادی و معنوی وبسایت، نرم افزارها و سخت افزارها متعلق به هسته فناوری وایزپلاس بوده و هرگونه کپی برداری یا دخل و تصرف در محصولات ممنوع و غیرقانونی می باشد

هرگونه دستکاری و باز نمودن پلمپ دستگاه ها کاملا غیرقانونی بوده و سبب سلب گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت هوشمند می گردد